Translate

Obserwatorzy

19 września 2012

Rihanna

Moje uszanowanie!
Odpowiedzialność dotycząca pierwszego posta spadła na mnie i od razu zaczynam od niesamowitej Rihanny. Co do jej muzyki to mam trochę inne zdanie niż do jej niebanalnego stylu, ale słucham ją raczej chętnie.


Rihanna słynie z częstych zmian fryzury, niczym Lady Gaga ale mniej, hmm dziwacznych.. Ostatnią trochę przesadza z używkami, ale przecież każdy musi trochę pogwiazdorzyć ;-)

Rihanna na początku swojej kariery miała długie, lekko pofalowane brązowe włosy, jak sądzę to jej naturalne włosy. Przecież wcześniej kilkakrotnie powtarzała, że jako dziecko była raczej chłopczycą i bardziej kręciły ją samochody niż lalki, więc farbowanie włosów nie było jej marzeniem, raczej:)



Rihanna skróciła swoje włosy na dobre, bo chyba nigdy już nie osiągnęły takiej długości jak na początku jej kariery. A nowy kolor włosów to czarny. Taka asymetryczna fryzura długo nie wychodziła z mody, ba, do tej pory jest w modzie!

Rihanna trochę eksmerymentowała ze swoją fryzurą, wybierała bardziej eleganckie uczesania i to samo dotyczyło jej stylu ubierania się. Jakoś nie przypadło mi to do gustu..

Teoretycznie wszystko krążyło koło czarnego koloru i krótkich włosów, więc bez sensacji. Tutaj jeszcze dodatkowo skróciła włosy. 


No i pojawił się blond, nie na całej długości, ale jednak był! Oczywiście zgolony bok głowy, bo jakżeby inaczej w tamtym okresie. Każda goliła sobie bok głowy.

Tutaj już bardziej odważnie, a co! Ale ogólnie przyjazna dla oka. 


A tutaj już definitywnie blond. Wciąż dwa boki zgolone. A z włosami, które faktycznie miała robiła dziwne rzeczy i kręcone i proste i wymodelowane na różne sposoby, no no.


No i zaczęła się era na czerwoną Rihannę, bardzo długo trzymała się tego koloru, zarówno jak miała krótkie włosy czy co raz dłuższe. Ale ogólnie fajnie fajnie:)


Tutaj jakieś długie, a bo wiadomo czy naturalnie :>


A tutaj w blondzie, tak sobie średnio..


A teraz ślicznie!;-)



22 komentarze:

  1. Uwielbiam ją i jej styl, a najbardziej jej czerwone włosy, które mnie zainspirowały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Riri jest świetna, ma gust, a najbardziej podoba mi się w ciemnych kolorach :)

    też jestem początkująca, parę miesięcy temu założyłam bloga i się rozwijam, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie nie przepadam za jej stylem. Piosenki też ma spoko wpadają w ucho ale tak samo szybko wypadają. Nie potrafię długo nucić jej utworów. A co do włosów to najbardziej mi się podobały za czasów "Umbrella". No i jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rihanna jest moja najwieksza inspiracja ! ma oryginalny i niepowtarzalny styl! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. w czerwonych wyglądała najlepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Kochane :*

    Dziekuje za dowiedziny i miły komentarz :) Może obserwujamy ???

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ją!


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Riri kombinuje z wizerunkiem ale cóż, takie żyie gwiazdy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, co do jej stylu to jest mi obojętny, ale muzykę robi dobra. ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam tą początkującą Rihannę z piosenkami Pon de replay, czy SOS. Myślę,że metamorfoza wyszła jej mimo wszystko na dobre, chociaż początkowo miałam inne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieeewczyny-maliny zapowiada sie ciekawie, bede zaglądać regularnie, a co do rihanny ja ubostwiam ja w kazdym calu. Obserwuje i zapraszam do mnie. Ciekawa jestem Waszych opinii na temat moich stylizacji www.monilefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny maliny! :-D Super <3 No ja powiem szczerze lubiłam i ... moja sympatia maleje z każdym dniem... Była ładna i dziewczęca, teraz to raczej wyuzdane, naćpane babsko niż kobieta... Ale oczywiście to tylko moje zdanie :-)

    Pozdrawiam i zapraszam du udziału w konkursie na moim blogu :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rihanna na 1. zdjęciu wygląda pięknie, wtedy była jeszcze taka naturalna *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Kochana, miło że odwiedziłaś mój blog i dziękuję bardzo za miły komentarz :*

    Też uwielbiam Rihanne ...

    Może wiec obserwujmy dzięki czemu będziemy miały stały wgląd w swoje stylizacje ?

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  15. I TU SIĘ Z TOBĄ KOBITO ZGODZE :)
    TEN POST BARDZO PODOBNY DO MOJEGO

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwoną Rihannę lubiłam najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  17. musze przyznać że bardzo podobają mi się jej styl i fryzury:)))))

    OdpowiedzUsuń